Web Sitesi Çevirisi

Web site çevirisi, standart bir metin çevirisi değil, gerçek bir ‘’marka dili oluşturma’’ sürecidir. Kelimelerin yaşayan yapısı, Türkçedeki bir cümlenin verdiği sıcaklık, samimiyet ya da nüansın hedef dile geçmesini engelleyebilir. Bu yüzden doğru bir web site çevirisi birebir çeviriyi değil, aslına sadık çeviri hedeflemelidir. Aslına sadık bir çeviri, sizin Türkçe dilinde oluşturmak istediğiniz marka kimliğinin algılanması ve aynı kimliğin en güçlü şekilde hedef dile çevrilmesini içermelidir.

Ülkemizin kozmopolit yapısını göz önünde bulundurmalı, en çok ticari faaliyetimizin bulunduğu ülkeleri düşünmeli ve aynı zamanda hedef ülkelerinizi de hesaba katmalısınız. İnternet sitenizde ne kadar doğru ifadeler kullanmış olursanız olun, ürünleriniz ya da hizmetleriniz ne kadar kaliteli olursa olsun eğer kendinizi farklı dillerde ifade edemezseniz satışlarınızın artmasını bekleyemezsiniz.

Web Site Çevirisi Yaptırarak Yurt Dışı Firmaların İlgisini Çekebilirsiniz

Web sitesi çevirisi hizmeti alarak aynı anda birçok farklı dilde web sitenizin müşterilerinizi karşılamasını sağlayabilirsiniz. Özellikle yurt dışındaki potansiyel müşterilerinizi çekmek istiyorsanız web sitesi çevirisi olmazsa olmaz unsurlardan biridir. Eğer bu konu üzerinde daha önce düşünmediyseniz bir an önce harekete geçmelisiniz. Global pazara internet üzerinden kolaylıkla erişebileceğiniz ve dünyanın her yerinden potansiyel müşterileri çekebileceğiniz gerçeğinden yola çıkmalı; web sitesi çevirisi yaptırarak çetin rekabet koşullarında ön plana çıkmalısınız.

Firmanız yurt dışındaki firmalarla ticaret yapıyorsa ya da firmanızı yabancı ortaklı bir firma haline getirmek istiyorsanız ürünleriniz ve hizmetlerinizle ilgili en detaylı bilgileri sunmanız gerekir. Web site tercümesi hizmeti alarak amaçlarınıza çok daha kısa sürede ulaşabilirsiniz. Aksi halde potansiyel iş ortaklarınızın sizi bulmaları da, bulsalar bile sizi anlamaları da mümkün olmayacaktır.

Web Site Tercümesi Yaptırarak Firmanızı Büyütebilirsiniz

Firmanızı büyütmek istiyorsanız gelirinizi arttırmanız ve dolayısıyla satışlarınızı çoğaltmanız gerekir. Firmanızın satışları yerel pazarda belli bir doygunluğa ulaştıysa hedefiniz yurt dışı pazarlar olmalıdır. Bu hedefinize erişmek için de web site çevirisi hizmetleri almaktan daha pratik bir yolunuz olmayacaktır.

Web Sitesi Çevirisi ile Rakiplerinizden Sıyrılabilirsiniz

Rakipleriniz web site çevirisi yaptırsalar da yaptırmasalar da sizin web sitenizi farklı dillere çevirmeniz size avantaj sağlar. Rakipleriniz vizyon sahibiyse web sitesi çevirisi yaptırmışlardır; bu durumda geri kalmamak için hızlı davranmalısınız. Eğer rakiplerinizin web site tercümesi ile ilgili bir girişimi yoksa bu sefer de fark yaratmak adına adım atmalısınız.

Web Sitesi Tercümesi ile Markanızı Güçlendirebilirsiniz

İlk izlenim her konuda önemlidir. Özellikle bu izlenim şirketiniz ve markanızla ilgiliyse çok daha kritiktir. Sitenizi ziyaret eden kişiler sitenizde ne bulduklarına ve bulduklarından ne kadar memnun kaldıklarına göre sizi yargılarlar. Bundan kaçınız yoktur! Anlamadıkları bir dille karşılaştıklarında ise sitenizi yargılamaya bile gerek duymazlar!

Web Sitesi Çevirisi Seçenek Değil, Zorunluluktur

Hedef kitlenize erişmek ve prestijli bir marka haline gelmek istiyorsanız web site çevirisi yaptırmak bir seçim değildir; aksine zorunluluktur. Dijital pazarlama stratejilerinin kesişim noktasında web sitesi vardır, bu nedenle önemi kesinlikle küçümsenmemelidir.

Web Sitesi Tercümesi ile Ürünlerinizin Bilinirliğini Arttırabilirsiniz

Ürünlerinize güveniyorsanız ve imkanınız olsa ürünlerinizin dünyayı kasıp kavuracak denli kaliteli olduğunu düşünüyorsanız web sitesi çevirisi hizmeti alarak hayallerinize erişebilirsiniz. Unutmayın ne kadar çok dilde kendinizi tanıtırsanız, o kadar fazla satış yapma şansı yakalarsınız!

Web Site Çevirisi İçin Neden Biz?

Turkceingilizce.gen.tr, firmanızın hizmet verdiği alan konusunda uzmanlığı ya da deneyimi olan çevirmenleri size yönlendirir. Bu çevirmenler, sektörel çevirinizin gerçekleşebilmesi için;

  1. Doğru bir pazarlama dili kullanır (Agresif bir pazarlama, belirli bir kitleye hitap eden pazarlama, pastanın tamama aday olan bir pazarlama, pasif bir pazarlama, ya da siz nasıl isterseniz!)
  2. Markanız için doğru yerde ‘’harekete geçirme’’ dilini kullanır (İngilizce’de ‘’call to action’’ adı da verilen ‘’harekete geçirme’’ dilinin temel amacı, kullanıcıyı markanız ile iletişim kurmaya teşvik etmektedir. Hedef dildeki sözcük öbeklerine güçlü şekilde hakim olan uzmanlarımız, doğru harekete geçirme dilini oluşturur.)
  3. Sektörel kavramlara bağlı kalır
  4. Asıl metindeki marka dilinizi ve üslubunuzu değiştirmeden, tam olarak yakalamak istediğiniz stili yeniden yaratır.